Eftertryck.

Intensiva dagar. MMA:n i förrgår byggdes på olika armbars från side, guard och mount, med mig som stridskamrat hade jag Alex. Var ett väldigt tekniskt pass som byggdes upp och avslutades med fri SW. Har svårt för att hinna bli kall mellan övningarna och kände hur det knakade och drog i kotor och leder och natten spenderades kallsvettig i mardrömmar. Brukar bli så när jag blivit kall/varm om vartannat och brottats, drömmer att jag bli strypt av ormar, misshandlad eller påpucklad. Har inga problem med det alls, men förra natten var det en samurajkvinna som skulle sätta stilettklacken i aorta på mig för att avsluta mig efter att jag spelat död. Tydligt tecken på att man gått igenom baseball choke.
 
 
Igår hade vi Beeptest i skolan. Tror vi var 15-20 pers som gjorde testet och resten av folket spenderade sina trötta rumpor på avbytarbänken ;). Vet inte varför så få vill springa i en idrottsklass, känns lite ömt. Jag suger dase på att löpa, det tänker jag inte sticka under stolen. Men jag tänker ändå inte dra för mig för att försöka, så som jag hetsar folk på gymmet att försöka, ge det ett försök, inom saker de är osäkra på. Så vill det ju till att jag gör detsamma med saker som är utanför min komfortzon. Jag sprang på 8,9. Sedan gav jag mig mentalt då jag började halka efter de andras snabba spurtar, och redan hade hunnit få mjölksyra i benen. Några tappra själar som sprang beeptest + cooper test. Den var man glad att man slapp ta för laget.
 
Promenerade in till stan, tänkte trycka en banan på vägen innan gymmet. Insåg att den hade självdött i väskan och fick tagga om inför brakmålet jag skulle dra efter gymmet istället. 120 minuter spenderades med Trapz Torkel på självaste bendagen och mjölksyran fick mig att gråtskratta mig igenom hela passet.
 
3 arbetsset i böjen på 100 kg x6
Dropset i bensparken max x5 (2 ggr)
Thrusters med skivstång 12x3
Militärpress 35 kg 10x4
Axelflies 9 kg +
superset lateral raises
 
För att fullkomligt klämma skiten ur axlarna. Superset för axlar ger sådant sinnessjukt pump. Samma med dropset i bensparken, helt olidligt vilket tryck man får. Var nära gråten på vägen hem av hunger efter att inte ha käkat på 10 timmar och var nära på att dra mig förbi närmsta pizzeria. Det blev inte så och antar att jag om jag inte köpt 400 gram godis och en bärs på kvällskvisten kunnat ha det som en innestående. Anyway.
 
Uppe med tuppen idag och ska snart dra mina trötta mjölkiga ben i ett par tights för ännu ett fystest. Skam den som ger sig, snart kommer inte benen att bära mig längre.

Dra åt helvete.

Vilken träningsvärk i ryggen jag har. Det är ju helt magiskt. Fick tydligen bra kontakt igår, det var ju roligt och hela den karusellen. Körde marklyft. Började mjuka en 12:a på 50 kg. Så lätt så man knappt tycker man drar upp något. Drar på en 30 pannor till och rullar av två 10:or på 80 kg. Rullar på 30 kg till och drar 3 set på 6:or på 110 kg. Fick grymt bra tryck även i benen och beundrade mitt pump när jag kom hem.
 
 
Resten av passet bestod av stående skivstångsrodd, 60 kg 10x4. Hantelflies framåtlutad, 2 superset. Latsdrag, 4 arbetsset på 60 kg. Klämde av 6 set för magen sedan när jag inte kom upp i en enda situp till gick jag hem. Blev matad med rödtunga, vitt vin och pasta när jag kom hem av en dynggo Torkel så en flicka kan ju inget annat än att vara tacksam i oändlighet. Lite Hasselhoff på det och den gamla goa Kanye West dängan "I'm gonna fuck you hard in the sink, and then I'll give you something to drink". Kanye asså, den poeten.
 
 
 
 
Kim K, ponnysar och en snabb hoj, han glassar nästan lika hårt som jag.

Buttermilk bröstpass

 
 
Låt mig presentera Buttermilk. Den här geten är ju hur skön som helst. Våga vara annorlunda, ha lite mer energi och hela den biten, gör ite bakåtvolter på dina polare. Är de äkta homies så ska de ta det.
 
Gjorde ett bra jäkla bröstpass i fredags med Torkel. Körde bänk i många set, avslutade med en 2:a på 60 kg och sen massa forcerade på det. Hantelpress 8x4 med 19 kg hantlar, crossover i kabelmaskin 25 kg 10-12 rep 3 set, pullover med 20 kg viktplatta 12-15 x4. 2 övningar biceps, z-stångs curls och excentriska med pass. Jomen jarå, livet leker. Nu bygger vi kött.
Visa fler inlägg